Hur vet jag att min beställning har gått igenom?
När du slutfört din beställning skickas en orderbekräftelse till din e-postadress. I bekräftelsen finner du alla uppgifter om dina produkter, pris, betalmetod, fakturerings- och leveransadress. Är något fel i orderbekräftelsen ber vi dig kontakta vår kundtjänst omgående.
Varför har jag inte fått någon orderbekräftelse?
Den vanligaste orsaken till att en orderbekräftelse uteblir är att man har uppgett en felaktig mejladress i samband med beställningen. På grund av tekniskt fel eller andra omständigheter bortom Dalou Cosmetics kontroll kan din orderbekräftelse också bli sen eller helt utebli. Om din orderbekräftelse dröjer mer än 30 minuter ber vi dig kontakta vår kundtjänst. Glöm inte kolla så ditt mejl inte hamnat i skräpkorgen först.
Vilka betalningsalternativ erbjuder ni?
Kortbetalning
Vi accepterar VISA, American Express, Mastercard och Maestro.
KLARNA
Du kan välja någon av Klarnas betalningsmetoder Betala direkt, Betala senare eller Dela upp.
Hur lång är leveranstiden?
Normal leveranstid är 2-7 arbetsdagar. Beställningar lagda på helger skickas tidigast måndagen efter. Kontakta vår kundtjänst om förseningar i leveransen skulle uppstå utöver den normala leveranstiden.
Vilka länder levererar ni till?
Vi levererar till Sverige, Finland, Danmark, Norge och Island. Vid leverans utanför EU ansvarar kunden för att betala eventuell införselmoms och tullavgift.
Vad händer om jag får ett trasigt paket?
I händelse av trasig eller öppnad kartong vid leverans, kontakta ditt utlämningsställe direkt när du hämtar ut paketet. De har färdiga blanketter för skadeanmälan.
Hur länge ligger mitt paket kvar hos mitt ombud?
Ditt paket ligger kvar hos ditt ombud i 14 dagar, därefter sänds det tillbaka till oss. Du måste uppge giltig och korrekt leveransinformation vid uthämtning. Vid ej uthämtat paket debiterar vi dig 250kr och returnerar resterande belopp av summan.
Kostar det att returnera en vara?
Vid en retur står du själv för returkostnaden. Läs mer om returer här.
Vad händer om jag ångrar mig?
Hos Odacité Skincare har du alltid 14 dagars ångerrätt enligt Distansköpslagen, från den dag du mottagit dina varor. Endast obrutna förpackningar kan returneras och fraktkostnaden står du själv för. Vänligen kontakta vår kundservice om du önskar göra en retur.